Afficher la notice abrégée

dc.contributor.advisorΑντωνίου, Παναγιώτης Δ.el
dc.creatorΑποστόλου, Μαριάνναel
dc.date.accessioned2015-01-05T21:45:45Z
dc.date.available2015-01-05T21:45:45Z
dc.date.issued2009
dc.identifier.other7269
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/1720en
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.2960
dc.description.abstractΣκοπός της παρούσας εργασίας ήταν να διερευνηθεί, εάν ένα μαθησιακό περιβάλλον που βασίζεται στον Παγκόσμιο Ιστό και αξιοποιεί την ομαδοσυνεργατική διδασκαλία και μάθηση και βασίζεται στα σχέδια εργασίας (project-based learning), στη μέθοδο των διαδικτυακών αποστολών (webquests) και στη δυναμική των ψηφιακών κοινοτήτων μάθησης (Ψ.Κ.Μ.) (online learning communities) επιδρά στις γνώσεις και τις στάσεις των μαθητών/ριών αναφορικά με το φυσικό περιβάλλον, στις κοινωνικές δεξιότητες τους, καθώς και στις δεξιότητες και τις στάσεις τους ως προς τις Τεχνολογίες της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας (Τ.Π.Ε.). Στην έρευνα συμμετείχαν 27 μαθητές/ριες της Α'τάξης ενός Γυμνασίου της πόλης των Τρικάλων, οι οποίοάες εφαρμόζοντας την Τεχνολογία Ψ.Κ.Μ. ολοκλήρωσαν ένα σχέδιο εργασίας (project) στα πλαίσια ενός προγράμματος Π.Ε.. Η πειραματική παρέμβαση είχε διάρκεια δέκα εβδομάδων. Στην αρχή και στο τέλος της διαδικασίας οι μαθητές/ριες συμπλήρωσαν τρία ερωτηματολόγια: α) ένα ερωτηματολόγιο γνώσεων και στάσεων ως προς το φυσικό περιβάλλον, β) ένα ερωτηματολόγιο κοινωνικών δεξιοτήτων και γ) ένα ερωτηματολόγιο γνώσεων και στάσεων ως προς τις Τ.Π.Ε. (Η/Υ, Διαδίκτυο). Από την επεξεργασία των δεδομένων της έρευνας προέκυψε ότι με τη μέθοδο της ομαδοσυνεργατικής μάθησης που αναπτύχθηκε στις ψηφιακές κοινότητες μάθησης (Ψ.Κ.Μ.), οι μαθητές/ριες ανέπτυξαν γνώσεις και θετικές στάσεις ως προς το φυσικό περιβάλλον και την αειφόρο ανάπτυξή του, κοινωνικές δεξιότητες, καθώς επίσης δεξιότητες χρήσης και θετικές στάσεις ως προς τις Τ.Π.Ε..el
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑel
dc.subject.otherΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ -- ΜΕΛΕΤΗ ΚΑΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ (ΜΕΣΗ)el
dc.subject.otherΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΜΕ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝel
dc.titleΑξιοποίηση των Τεχνολογιών της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας (Τ.Π.Ε) στα σχέδια εργασίας (project) της Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης (Π.Ε.)el
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΔημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης. Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού.el
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού. Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Fichier(s) constituant ce document

Thumbnail

Ce document figure dans la(les) collection(s) suivante(s)

Afficher la notice abrégée

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepté là où spécifié autrement, la license de ce document est décrite en tant que Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International