Mostra i principali dati dell'item

dc.contributor.advisorΧατζηγεωργιάδης, Αντώνηςel
dc.creatorΜανσούρ, Αλίςel
dc.date.accessioned2015-01-05T21:45:40Z
dc.date.available2015-01-05T21:45:40Z
dc.date.issued2008
dc.identifier.other6558
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/1662en
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.2222
dc.description.abstractΣκοπός της έρευνας ήταν να εξετάσει αν οι διαστάσεις του τίμιου παιχνιδιού στη φυσική αγωγή συνδέονται με τους προσανατολισμούς επίτευξης στόχων καθώς και να εξεταστούν οι διαφορές στις διαστάσεις ως προς το φύλο, την τάξη και την αθλητική ιδιότητα. Στην έρευνα συμμετείχαν 170 άτομα, μαθητές (η=72) και μαθήτριες (η=96) ηλικίας από 10 έως 13 ετών (SD = ± .54) της 5ης και 6ης τάξης δημοτικών σχολείων. Για την αξιολόγηση των συμπεριφορών του τίμιου παιχνιδιού στο μάθημα φυσικής αγωγής χρησιμοποιήθηκε το ερωτηματολόγιο «Τίμιο Παιχνίδι στη Φυσική Αγωγή» (Χασάνδρα, Γούδας, Χατζηγεωργιάδης & Θεοδωράκης, 2002) και για την αξιολόγηση του προσανατολισμού στόχων το ερωτηματολόγιο των Papaioannou, Milosis, Kosmidou & Tsigilis, 2002. Όσον αφορά στις διαφορές μεταξύ φύλου τα αποτελέσματα έδειξαν ότι τα αγόρια σημείωσαν υψηλότερα σκορ από τα κορίτσια στις μεταβλητές «τέχνη νίκης», και «κλέψιμο». Στις ίδιες μεταβλητές οι μαθητές της 6ης τάξης είχαν υψηλότερα σκορ από την 5η τάξη. Ανάλυση κανονικών συσχετίσεων ανέδειξε μία σημαντική κανονική λειτουργία. Στο παράγοντα αυτό παρουσίασαν θετικές φορτίσεις ο προσανατολισμός στο έργο (.93), ο προσανατολισμός στην κοινωνική αποδοχή (.28), ο σεβασμός στους συμπαίκτες (.88), και ο σεβασμός στις τυπικότητες των σπορ (.67), αρνητικές φορτίσεις η ενίσχυση του εγώ (-.31) η προστασία του εγώ (-.58), η τέχνη νίκης (-.77), και το κλέψιμο (-.63). Τα αποτελέσματα δείχνουν ότι ο προσανατολισμός στο έργο σχετίζεται θετικά με θετικές κοινωνικές συμπεριφορές και αρνητικά με αντικοινωνικές συμπεριφορές. Αντίθετα, ο προσανατολισμός στην ενίσχυση του εγώ και στην προστασία του εγώ σχετίζονται θετικά με τις αντικοινωνικές συμπεριφορές και αρνητικά με θετικές κοινωνικές συμπεριφορές.el
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΗΘΙΚΗel
dc.subject.otherΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ -- ΗΘΙΚΕΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΕΣ ΑΠΟΨΕΙΣel
dc.titleΤο "τίμιο παιχνίδι" στη φυσική αγωγή. Η σημασία του προσανατολισμού στόχωνel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΔημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης. Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού.el
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού. Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen
dc.contributor.committeeMemberΓούδας, Μάριοςel
dc.contributor.committeeMemberΠαπάίωάννου, Αθανάσιοςel


Files in questo item

Thumbnail

Questo item appare nelle seguenti collezioni

Mostra i principali dati dell'item

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International