Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΚιουμουρτζόγλου, Ευθύμηςel
dc.creatorΚωνσταντίνου, Παρασκευήel
dc.date.accessioned2015-01-05T21:45:38Z
dc.date.available2015-01-05T21:45:38Z
dc.date.issued2007
dc.identifier.other6512
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/1645en
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.2967
dc.description.abstractΣκοπός της μελέτης ήταν να καταγραφεί η πορεία ένταξης του γνωστικού αντικειμένου της Φ.Α. στα αναλυτικά προγράμματα προσχολικής εκπαίδευσης, όπως αυτά θεσπίστηκαν από την νομοθεσία του Ελληνικού Κράτους, και να ερευνήσει: α) την γνώση των εκπαιδευτικών της προσχολικής αγωγής στο αντικείμενο της Φ.Α. όπως αυτό προτείνεται από το αναλυτικό πρόγραμμα, στα Ελληνικά νηπιαγωγεία, και β) να καταγράψει την εφαρμογή προγραμμάτων Φ.Α. στα σύγχρονα προσχολικά κέντρα της Ελλάδος. Για την διεξαγωγή της έρευνας χρησιμοποιήθηκε ένα δείγμα 150 νηπιαγωγών (γυναίκες), με μέση ηλικία 37,6+7,6 έτη. Για την διερεύνηση των γνώσεων και της εφαρμογής της Φ.Α. στην προσχολική εκπαίδευση, κατασκευάστηκε ερωτηματολόγιο, που βασίστηκε στους σκοπούς και τους στόχους του ισχύοντος αναλυτικού προγράμματος (Φ.Ε.Κ. 208 Α' 1989). Η αξιολόγηση έγινε με εξαβάθμια και πενταβάθμια κλίμακα Likert αντίστοιχα για τα δύο μέρη του ερωτηματολογίου. Η ιστορική αναδρομή φανέρωσε ότι η Φ.Α. αντιμετωπίστηκε από την αρχή (1896), ως ένας τομέας πρωταρχικός για την ομαλή ανάπτυξη του νηπίου και περιλαμβάνονταν στους βασικούς σκοπούς των προγραμμάτων, αρχικά με την γενική και αφηρημένη έννοια της σωματικής ανάπτυξης, και εν συνεχεία με συγκεκριμένες επιδιώξεις και περιεχόμενο (2003). Από τα αποτελέσματα της έρευνας διαπιστώθηκε ότι ένα ελάχιστο ποσοστό εκπαιδευτικών κατέχει τις εξειδικευμένες γνώσεις για την Φ.Α., που χρειάζεται ο εκπαιδευτικός προκειμένου να υλοποιήσει τους στόχους που θέτει το αναλυτικό πρόγραμμα. Εντούτοις, φάνηκε ότι οι νηπιαγωγοί εφαρμόζουν προγράμματα Φ.Α. στην τάξη τους σε τακτά χρονικά διαστήματα και κρίνουν ικανοποιητική την επάρκεια αθλητικού υλικού και ειδικά διαμορφωμένου χώρου.el
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ -- ΙΣΤΟΡΙΑel
dc.subject.otherΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ -- ΜΕΛΕΤΗ ΚΑΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ (ΣΤΟΙΧΕΙΩΔΗΣ)el
dc.subject.otherΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ, ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗel
dc.titleΗ φυσική αγωγή στην προσχολική εκπαίδευσηel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΔημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης. Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού.el
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού. Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen
dc.contributor.committeeMemberΖαχοπούλου, Ευρυδίκηel
dc.contributor.committeeMemberΠαπαϊώάννου, Αθανάσιοςel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International