Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΧρόνη, Στυλιανήel
dc.creatorΠατρώνη, Φωτεινήel
dc.date.accessioned2015-01-05T21:45:38Z
dc.date.available2015-01-05T21:45:38Z
dc.date.issued2007
dc.identifier.other6513
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/1644en
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.2170
dc.description.abstractΣτην παρούσα εργασία διερευνήθηκαν πιθανές διαφορές φύλου και συχνότητας άθλησης σε παράγοντες που πιθανά να αναστέλλουν την ενασχόληση με αθλητικές δραστηριότητες. Στην έρευνα συμμετείχαν 107 φοιτητές και φοιτήτριες, εκ των οποίων οι 47 ήταν άνδρες και οι 60 γυναίκες. Η μέτρηση των ανασταλτικών παραγόντων έγινε με το Ερωτηματολόγιο Περιορισμών στον Πανεπιστημιακό Αθλητισμό (ΕΠΠΑ, Μασμανίδης, 2005), το οποίο μετρά εννέα διαστάσεις ανασταλτικών παραγόντων σε αθλητικές δραστηριότητες στην τριτοβάθμια εκπαίδευση: πεποιθήσεις για συμμετοχή, καταλληλότητα εγκαταστάσεων-προγραμμάτων, κοινωνική επιρροή, έλλειψη οικονομικών πόρων, έλλειψη εμπιστοσύνης στον εαυτό, γυμνάζομαι εκτός πανεπιστημίου, έλλειψη ενημέρωσης, έλλειψη χρόνου, χρονοαπόσταση. Δύο πολυμεταβλητές αναλύσεις διακύμανσης (MANOVA) έδειξαν στατιστικά σημαντικές διαφορές. Πιο συγκεκριμένα, διαφορές μεταξύ των δύο φύλων υπήρχαν σε τέσσερις παράγοντες και μεταξύ της συχνότητας άθλησης ανά εβδομάδα, σε πέντε ανασταλτικούς παράγοντες (ρ < .05). Γενικότερα, οι γυναίκες και τα άτομα που αθλούνταν λιγότερο παρουσίασαν υψηλότερους ανασταλτικούς παράγοντες σε σχέση με τους άνδρες και με άτομα που αθλούνταν πιο συχνά. Τα αποτελέσματα της έρευνας συζητώνται με σκοπό να βοηθήσουν τους υπεύθυνους των γραφείων φυσικής αγωγής στην τριτοβάθμια εκπαίδευση στην προσέλκυση και διατήρηση φοιτητών-πελατών στα προγράμματα άθλησης που προσφέρουν.el
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ -- ΜΕΛΕΤΗ ΚΑΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ (ΑΝΩΤΑΤΗ)el
dc.subject.otherΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ -- ΕΡΕΥΝΑel
dc.subject.otherΣΠΟΥΔΑΣΤΕΣ -- ΨΥΧΟΛΟΓΙΑel
dc.subject.otherΑΝΑΨΥΧΗel
dc.titleΑνασταλτικοί παράγοντες για την συμμετοχή φοιτητών και φοιτητριών σε αθλητικές δραστηριότητες στην τριτοβάθμια εκπαίδευσηel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΔημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης. Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού.el
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού. Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International