Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΚώστα, Γεώργιοςel
dc.creatorΠαπαδουκάκης, Αντώνηςel
dc.date.accessioned2015-01-05T21:45:38Z
dc.date.available2015-01-05T21:45:38Z
dc.date.issued2007
dc.identifier.other6484
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/1643en
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.2861
dc.description.abstractΤο εμπόριο λιανικής υπήρξε, εξελίχθηκε και αναπτύχθηκε για πολλές γενεές στις ανθρώπινες κοινωνίες, ως ένας από τους κύριους επιχειρηματικούς τομείς για πολλές οικονομίες ανά τον κόσμο. Η μεγαλύτερη αλλαγή που υπήρξε στο κλάδο της λιανικής την τελευταία δεκαετία, είναι ο ερχομός και ανάπτυξη της έννοιας του ηλεκτρονικού εμπορίου (e-commerce). Στην παρούσα έρευνα εξετάζεται η επίδραση του ηλεκτρονικού εμπορίου στην βιομηχανία των αθλητικών ειδών, ερευνώντας αν έχουν αλλάξει οι αγοραστικές συνήθειες των καταναλωτών αθλητικών ειδών, αν έχουν επηρέαστει οι “5 Δυνάμεις του Porter” (Porter’s Five Forces) στην συγκεκριμένη βιομηχανία, και αν η εμφάνιση του δημιούργησε νέους τρόπους ανάπτυξης ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος. Επιπρόσθετα, γίνεται σύγκριση Ελλάδος και Μεγάλης Βρετανίας, δύο διαφορετικών Ευρωπαϊκών αγορών, με διαφορετικό κοινωνικοπολιτιστικό περιβάλλον, και κουλτούρα ως προς την χρήση της τεχνολογίας στις εμπορικές συναλλαγές. Η έρευνα προσεγγίστηκε αρχικά με ανασκόπηση της υπάρχουσας βιβλιογραφίας, έτσι ώστε να κατανοηθούν οι έννοιες του Porter (1980, 2004) για την ανάλυση της βιομηχανίας και των ανταγωνιστών και η θεωρία της καταναλωτικής συμπεριφοράς. Για να εξεταστεί η μεμονομένη συμπεριφορά των καταναλωτών χρησιμοποιήθηκε η μέθοδος της δημοσκόπησης, ενώ για την ανάλυση της βιομηχανίας και του ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος, αναλύθηκαν οι παρατηρήσεις ειδικών της βιομηχανίας, που συλλέχθηκαν με ημιδομημένες συνεντεύξεις. Τα αποτελέσματα της έρευνας επιβεβαιώνουν οτι το ηλεκτρονικό εμπόριο έχει επηρεάσει την καταναλωτική συμπεριφορά των καταναλωτών των αθλητικών ειδών, έχει επηρεάσει τις “5 Δυνάμεις του Porter” (Porter’s Five Forces), ενώ έχουν ανοιχθεί και νέοι δρόμοι για την απόκτηση ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος. Όσο αναφορά τα συμπεράσματα από την έρευνα, που θα μπορούσαν να φανούν χρήσιμα σε επίπεδο διοίκησης, είναι η εξέταση του ενδεχόμενου ενσωμάτωσης και ανάπτυξης του ηλεκτρονικού εμπορίου μαζί με την γενικότερη στρατηγική μιας εταιρίας, το ενδεχόμενο υιοθέτησης πολυ-κάναλης στρατηγικής λιανικής, και την χρήση του ηλεκτρονικού εμπορίου για την βελτίωση της εξυπηρέτηση των πελατών και της εφοδιαστικής αλυσίδας.el
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ -- ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΑΙ ΟΡΓΑΝΩΣΗel
dc.subject.otherΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ -- ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΕΣ ΑΠΟΨΕΙΣel
dc.subject.otherΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟel
dc.titleΤο ηλεκτρονικό εμπόριο (e-commerce) στην βιομηχανία των αθλητικών ειδών. Πώς η εμφάνιση του ηλεκτρονικού εμπορίου (e-commerce) επηρέασε την βιομηχανία των αθλητικών ειδών;el
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΔημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης. Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού.el
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού. Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen
dc.contributor.committeeMemberΛάιος, Αθανάσιοςel
dc.contributor.committeeMemberΤζέτζης, Γεώργιοςel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International