Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributor.advisorΚουστέλιος, Αθανάσιοςel
dc.creatorΖουρνατζή, Ελένηel
dc.date.accessioned2015-01-05T21:45:37Z
dc.date.available2015-01-05T21:45:37Z
dc.date.issued2007
dc.identifier.other6526
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/1640en
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.2274
dc.description.abstractΣκοπός αυτής της εργασίας ήταν να μελετήσει τη σχέση μεταξύ της ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών και της ικανοποίησης των μελών ιδιωτικών γυμναστηρίων, στο σχηματισμό της πρόθεσης για επανάληψη της αθλητικής συμμετοχής. Στην έρευνα συμμετείχαν 400 μέλη αθλητικών κέντρων (173 άνδρες και 218 γυναίκες), από διάφορες γεωγραφικές περιοχές της Ελλάδας. Οι συμμετέχοντες συμπλήρωσαν το μεταφρασμένο ερωτηματολόγιο αξιολόγησης Ποιότητας - Ικανοποίησης - Πρόθεσης για Αθλητική Συμμετοχή (ΕΠΙΠ) των Chang και Lee (2004), το οποίο έχει εφαρμοστεί στο παρελθόν για τη μελέτη των συγκεκριμένων παραγόντων του μάρκετινγκ σε ιδιωτικά γυμναστήρια των Η.Π.Α., ενώ όλες οι απαντήσεις δόθηκαν σε επταβάθμια κλίμακα τύπου Likert, από (1) “διαφωνώ απόλυτα” έως (7) “συμφωνώ απόλυτα”. Για την εξέταση των δυο θεωρητικών μοντέλων (Ο Ποιότητα <=> Ικανοποίηση ¦=> Πρόθεση θ Ικανοποίηση <=> Ποιότητα <=> Πρόθεση) χρησιμοποιήθηκαν δυο μερικές συσχετίσεις (partial correlations). Τα αποτελέσματα των συσχετίσεων αποκάλυψαν μέτριες θετικές συσχετίσεις και για τα δυο μοντέλα, με το πρώτο όμως μοντέλο να εξηγεί καλύτερα τη σχέση ποιότητας, ικανοποίησης και πρόθεσης για αθλητική συμμετοχή. Η εξέταση της εσωτερικής συνοχής του ερωτηματολογίου ΠΙΠ, παρουσίασε υψηλή αξιοπιστία και για τους τρεις παράγοντες του συγκεκριμένου οργάνου μέτρησης, καθιστώντας το συγκεκριμένο εργαλείο κατάλληλο για την αξιολόγηση της ποιότητας υπηρεσιών, της ικανοποίησης των αθλητικών καταναλωτών και της πρόθεσης τους για επανάληψη της συμμετοχής σε ελληνικούς χώρους άσκησης και αναψυχής.el
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΧΩΡΟΙ ΑΘΛΗΣΗΣ -- ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗel
dc.subject.otherΑΘΛΗΤΙΚΕΣ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ -- ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚel
dc.subject.otherΚΑΤΑΝΑΛΩΤΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑel
dc.titleΔιερεύνηση της σχέσης μεταξύ της ποιότητας υπηρεσιών και της ικανοποίησης πελατών στη διαμόρφωση των προθέσεων των καταναλωτών για επανάληψη της συμμετοχής τους σε ιδιωτικά ελληνικά αθλητικά κέντραel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΔημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης. Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού.el
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού. Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen
dc.contributor.committeeMemberΠολλάτου, Ελιζάναel
dc.contributor.committeeMemberΓεροδήμος, Βασίλειοςel


Ficheros en el ítem

Thumbnail

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International