Afficher la notice abrégée

dc.contributor.advisorΣμυρναίος, Αντώνης Λ.el
dc.creatorΚουρδή, Σεβαστή Κ.el
dc.date.accessioned2015-09-24T08:01:00Z
dc.date.available2015-09-24T08:01:00Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.other13001
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/16320en
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.5922
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΙΣΤΟΡΙΑ -- ΜΕΛΕΤΗ ΚΑΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ (ΣΤΟΙΧΕΙΩΔΗΣ)el
dc.subject.otherΜΟΥΣΕΙΑ -- ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΑΠΟΨΕΙΣ -- ΕΛΛΑΔΑ -- ΣΚΙΑΘΟΣ ΝΗΣΙel
dc.subject.otherΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΣΕ ΜΟΥΣΕΙΑel
dc.titleΜουσεία λογοτεχνών και διδακτική ιστορίας: μια μουσειοπαιδαγωγική παρέμβαση σε παιδιά δημοτικού: η περίπτωση του Μουσείου-Οικία Αλεξ. Παπαδιαμάντηel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen
dc.contributor.committeeMemberΠαπαρούση, Μαρίαel
dc.contributor.committeeMemberΧανιωτάκης, Νικόλαοςel


Fichier(s) constituant ce document

Thumbnail
Thumbnail

Ce document figure dans la(les) collection(s) suivante(s)

Afficher la notice abrégée

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepté là où spécifié autrement, la license de ce document est décrite en tant que Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International