Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΔέρρη, Βασιλικήel
dc.creatorΚυργυρίδης, Παύλοςel
dc.date.accessioned2015-01-05T21:45:34Z
dc.date.available2015-01-05T21:45:34Z
dc.date.issued2006
dc.identifier.other5440
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/1606en
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.2739
dc.description.abstractΗ έρευνα για την αποτελεσματική διδασκαλία τα τελευταία χρόνια γίνεται για να συνδράμει σε μια υψηλής ποιότητας εκπαίδευση των καθηγητών φυσικής αγωγής η οποία κρίνεται απαραίτητη για τη βελτίωση της διδασκαλίας στη σχολική τάξη και την προετοιμασία των μαθητών για τη ζωή στον εικοστό πρώτο αιώνα. Αναμφισβήτητα, ο προσδιορισμός των χαρακτηριστικών που καθιστούν μία διδασκαλία αποτελεσματική είναι απαραίτητος για την επιτυχία στην εκπαίδευση. Σκοπός λοιπόν της παρούσας έρευνας ήταν η καταγραφή των ερευνητικών δεδομένων για τα στοιχεία που οδηγούν σε μια αποτελεσματική διδασκαλία έτσι ώστε να δημιουργηθούν κριτήρια, δείκτες και επίπεδα αξιολόγησης του έργου του εκπαιδευτικού της Φυσικής Αγωγής στην Ελλάδα. Από την ανασκόπηση των ερευνών διακρίθηκαν δέκα κύριοι παράγοντες. Οι τέσσερις πιο σημαντικοί παράγοντες που συγκέντρωσαν το υψηλότερο ποσοστό εμφάνισης αφορούν την οργάνωση και διοίκηση (21,37%), τις στρατηγικές διδασκαλίας (20,51%), την ανατροφοδότηση (10,25%) και το θετικό υποστηρικτικό περιβάλλον μάθησης (9,41%). Απαραίτητοι επίσης παράγοντες κρίθηκαν ο σχεδιασμός της διδασκαλίας (8,55%), η προσαρμοστικότητα (7,69 %), η αξιολόγηση (6,83%), ο έλεγχος και η πειθαρχία της τάξης (6,83%), η προετοιμασία του διδάσκοντα (5,12%) και οι δεξιότητες επικοινωνίας (3,41%). Η ανάλυση, μεταφορά και ενσωμάτωση της γνώσης των προσδιορισμένων από τις έρευνες αποτελεσματικών συμπεριφορών διδασκαλίας στην καθημερινή πρακτική των μαθημάτων της φυσικής αγωγής οδήγησε στη δημιουργία κριτηρίων γνώσης και εφαρμογής με απώτερο στόχο και σκοπό να αποτελόσουν ένα χρήσιμο οδηγό για τον διδάσκοντα έτσι ώστε να σχεδιάσει, να οργανώσει και να υλοποιήσει με επιτυχία το έργο του.el
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΚΑΘΗΓΗΤΕΣ, ΓΥΜΝΑΣΤΕΣel
dc.subject.otherΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ -- ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗel
dc.titleΚριτήρια, δείκτες και επίπεδα αξιολόγησης του εκπαιδευτικού της φυσικής αγωγήςel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΔημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης. Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού.el
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού. Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International