Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΠολλάτου, Ελιζάναel
dc.creatorΝάσιου, Κυριακήel
dc.date.accessioned2015-01-05T21:45:34Z
dc.date.available2015-01-05T21:45:34Z
dc.date.issued2005
dc.identifier.other5414
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/1605en
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.2809
dc.description.abstractΟ σκοπός αυτής της έρευνας ήταν να προσδιορίσει την αποτελεσματικότητα της τυπικής διδασκαλίας και της διδασκαλίας με μουσική στην απόδοση οκτώ καλαθοσφαιρικών δεξιοτήτων (αμυντικό γλίστρημα, σταμάτημα-πήδημα, πάσα στήθους και σκαστή, σουτ εν στάση, μπάσιμο, ντρίπλα κοντρόλ και προωθητική). Οι συμμετέχοντες ήταν 50 μαθητές/τριες Ε' τάξης Δημοτικού (Μ.Ο ηλικίας 11±0.5 έτη), χωρίς προηγούμενη καλαθοσφαιρική εμπειρία. Κατανεμήθηκαν τυχαία σε δύο ομάδες διδασκαλίας: α) πειραματική-μουσική και β) ελέγχου-τυπική. Η πειραματική ομάδα διδάχθηκε τις δεξιότητες μέσα από ασκήσεις, οι οποίες συνοδεύονταν από μουσική σύμφωνη με το ρυθμικό μοτίβο κάθε δεξιότητας. Η ομάδα ελέγχου διδάχθηκε τις δεξιότητες μέσα από τις ίδιες ασκήσεις, χωρίς τη συνοδεία μουσικής. Το παρεμβατικό πρόγραμμα είχε διάρκεια τεσσάρων εβδομάδων, με δύο διδακτικές μονάδες ανά εβδομάδα. Στην αρχή και στο τέλος του παρεμβατικού προγράμματος, οι μαθητές έλαβαν μέρος σε ένα τεστ αξιολόγησης οκτώ δοκιμασιών. Από την ανάλυση διακύμανσης (2-way Anova) με δύο ανεξάρτητους παράγοντες (ομάδες x μέτρηση) και επαναλαμβανόμενες μετρήσεις στον δεύτερο παράγοντα φάνηκε στατιστικά σημαντική κύρια επίδραση του παράγοντα «μέτρηση, αρχική-τελική» και για τις δύο ομάδες, στην απόδοση των καλαθοσφαιρικών δοκιμασιών (Fis47=91,578, ρ<0.05) και παρουσιάστηκαν υψηλότερες βελτιώσεις στην απόδοση με τη μουσική διδασκαλία στις δεξιότητες «σταμάτημα-πήδημα», «πάσα σκαστή» και «πάσα στήθους». Συμπερασματικά, η χρήση μουσικής είναι αποτελεσματική και μπορεί να αποτελέσει χρήσιμο εργαλείο διδασκαλίας της καλαθοσφαίρισης στο δημοτικό σχολείο.el
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΚΑΛΑΘΟΣΦΑΙΡΙΣΗ -- ΤΕΧΝΙΚΗel
dc.subject.otherΜΟΥΣΙΚΟΚΙΝΗΤΙΚΗel
dc.titleΣύγκριση της τυπικής διδασκαλίας και της διδασκαλίας με μουσική στην απόδοση βασικών καλαθοσφαιρικών δεξιοτήτων σε παιδιά Ε' τάξης δημοτικού σχολείουel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΔημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης. Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού.el
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού. Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International