Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΑντωνίου, Παναγιώτης Δ.el
dc.creatorΧαραλαμπίδου, Ευφροσύνηel
dc.date.accessioned2015-01-05T21:45:33Z
dc.date.available2015-01-05T21:45:33Z
dc.date.issued2005
dc.identifier.other5438
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/1593en
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.2815
dc.descriptionΠαρατηρήσεις έκδοσης: λείπουν οι σελίδες 103-108 από το φυσικό τεκμήριο.el
dc.description.abstractΣκοπός της παρούσας έρευνας ήταν να αξιολογηθεί συγκριτικά με την % παραδοσιακή διδασκαλία η επίδραση της εφαρμογής της συνεργατικής μάθησης και της διδακτικής αξιοποίησης του διαδικτύου (μέθοδος WebQuest) σε μαθητές του δημοτικού καθώς και η διατροφική συμπεριφορά και στάση των μαθητών έναντι της υγιεινής διατροφής. Δείγμα της έρευνας αποτέλεσαν 205 μαθητές-τριες (107 αγόρια και 98 κορίτσια) ηλικίας 10-11 χρονών που χωρίστηκαν σε τρεις ομάδες (WebQuest, Project, Normal) ανάλογα με τον τρόπο διδασκαλίας των θεμάτων διατροφής. Για τη διδασκαλία με υπολογιστή και την αξιοποίηση του διαδικτύου στην τάξη, δημιουργήθηκαν τέσσερις ιστοσελίδες σύμφωνα με τη φόρμα του WebQuest, με κεντρικό θέμα «Υγεία και Διατροφή», ενώ για τη συλλογή των δεδομένων οι συμμετέχοντες συμπλήρωσαν ερωτηματολόγια στην αρχή και στο τέλος της παρέμβασης και 15 ημέρες μετά τη λήξη της παρέμβασης για να διαπιστωθεί κατά πόσο διατήρησαν τις γνώσεις. Η πειραματική παρέμβαση διήρκεσε 8 εβδομάδες και είχε διάρκεια διδακτικής δραστηριότητας 2 ώρες την εβδομάδα. Εφαρμόστηκε πολυμεταβλητή στατιστική ανάλυση διακύμανσης για επαναλαμβανόμενες μετρήσεις για την εξέλιξη της μάθησης με παραγοντικό μοντέλο 3X3X2. Από τα αποτελέσματα της έρευνας φάνηκε ότι οι δύο πειραματικές ομάδες είχαν στατιστικά σημαντικές διαφορές μόνο στην τελική και στη μέτρηση διατήρησης σε σχέση με την ομάδα ελέγχου στον τομέα των γνώσεων. Συμπερασματικά, η εφαρμογή της συνεργατικής μάθησης και της παιδαγωγικής χρήσης του διαδικτύου (μέθοδος WebQuest) επέφεραν σημαντικές βελτιώσεις στα επίπεδα μάθησης των μαθητών σε σχέση με την παραδοσιακή διδασκαλία και μάλιστα σε νεοδιδασκόμενη ύλη, καθώς και στην υιοθέτηση σωστής διατροφικής συμπεριφοράς και στάσης.el
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ, ΣΤΟΙΧΕΙΩΔΗΣel
dc.subject.otherΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΙ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΕΣ ΚΑΙ ΠΑΙΔΙΑel
dc.subject.otherΑΓΩΓΗ ΥΓΕΙΑΣel
dc.titleΣυνεργατική μάθηση με τη διδακτική αξιοποίηση του Διαδικτύου (μέθοδος WebQuest) στην τάξη στην πρωτοβάθμια εκπαίδευσηel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΔημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης. Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού.el
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού. Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International