Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΠαπαϊωάννου, Αθανάσιοςel
dc.creatorΓκοτζαρίδης, Χρήστοςel
dc.date.accessioned2015-01-05T21:45:29Z
dc.date.available2015-01-05T21:45:29Z
dc.date.issued2006
dc.identifier.other5107
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/1554en
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.2322
dc.descriptionΣημείωση: α) χωρίς σελίδα τίτλου. β) στις σελίδες 61 - 63, το κείμενο κόβεται και στην πρωτότυπη έντυπη έκδοση.el
dc.description.abstractΜε την έρευνα αυτή εξετάστηκε η επίδραση της διαθεματικής διδακτικής προσέγγισης στην παρακίνηση των μαθητών της Α' Γυμνασίου. Συγκεκριμένα, σχεδιάστηκαν και εφαρμόστηκαν πέντε (5) διαθεματικές διδακτικές παρεμβάσεις με θέματα από τη Φυσική. Οι διαθεματικές δραστηριότητες ενσωματώθηκαν σε πέντε (5) ωριαία μαθήματα Φυσικής Αγωγής. Τα αποτελέσματα της διδακτικής παρέμβασης αξιολογήθηκαν ως προς τους εξής παράγοντες: α) Ικανοποίηση από το μάθημα, β) Στόχοι επίτευξης των μαθητών, γ) Αντιλαμβανόμενο κλίμα παρακίνησης, δ) Εσωτερική παρακίνηση των μαθητών. Το δείγμα της έρευνας ήταν 487 μαθητές χωρισμένοι σε τρεις (3) ομάδες, μία πειραματική και δύο ελέγχου. Την πειραματική ομάδα αποτελούσαν 183 μαθητές.. Στην έρευνα συμμετείχαν δεκατέσσερεις 14 μόνιμοι καθηγητές Φυσικής Αγωγής, από τους οποίους οι οκτώ (8) συμμετείχαν στη διδακτική παρέμβαση. Η διάρκεια της έρευνας ήταν δύο εβδομάδες. Στις διαθεματικές διδακτικές παρεμβάσεις που εφαρμόστηκαν, χρησιμοποιήθηκε το απλό ή συνεκτικό μοντέλο, σύμφωνα με το οποίο ό διδάσκων με αφορμή τη διδασκαλία ενός θέματος του διδακτικού του αντικειμένου, επεκτείνει τη διδασκαλία του και σε συναφείς έννοιες άλλων διδακτικών αντικειμένων. Η στατιστική ανάλυση των αποτελεσμάτων έδειξε μία προοδευτική αύξηση του σκορ στο ερωτηματολόγιο της ικανοποίησης και της εσωτερικής παρακίνησης των μαθητών της πειραματικής ομάδας σε σχέση με τις ομάδες ελέγχου. Ταυτόχρονα σημειώθηκε μείωση στο σκορ των μαθητών της πειραματικής ομάδας στην έλλειψη παρακίνησης. Δεν διαπιστώθηκε μεταβολή στο σκορ των ερωτηματολογίων των προσωπικών στόχων και του αντιλαμβανόμενου κλίματος παρακίνησης. Τα αποτελέσματα της έρευνας υποστηρίζουν την άποψη ότι η εφαρμογή διαθεματικών διδακτικών παρεμβάσεων στο μάθημα της Φυσικής Αγωγής, βοηθά στην αύξηση του ενδιαφέροντος των μαθητών για το μάθημα, αυξάνει την εσωτερική παρακίνηση, ενώ καταφέρνει να «αγγίξει» και μαθητές που χαρακτηρίζονται με το γενικό χαρακτηρισμό «αδιάφοροι προς το μάθημα». Τα ευρήματα της έρευνας πιστοποιούν τη σημασία υιοθέτησης διαθεματικών παρεμβάσεων στο μάθημα της Φυσικής Αγωγής.el
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ -- ΜΕΛΕΤΗ ΚΑΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ (ΜΕΣΗ)el
dc.subject.otherΔΙΑΘΕΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ -- ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗel
dc.subject.otherΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ -- ΨΥΧΟΛΟΓΙΑel
dc.subject.otherΚΙΝΗΤΡΑ (ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ)el
dc.titleΕπίδραση ενός διαθεματικού προγράμματος με έννοιες φυσικής στην παρακίνηση μαθητών της Α' γυμνασίου στο μάθημα της φυσικής αγωγήςel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΔημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης. Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού.el
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού. Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International