dc.contributor.advisor | Παπαδοπούλου, Μαρία | el |
dc.contributor.advisor | Μπονώτη-Λέγκα, Φωτεινή | el |
dc.creator | Μάνδαλου, Αποστολία | el |
dc.date.accessioned | 2015-07-24T12:23:54Z | |
dc.date.available | 2015-07-24T12:23:54Z | |
dc.date.issued | 2007 | |
dc.identifier.other | 5605 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11615/14462 | en |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.3219 | |
dc.description | Σημείωση διαθέτη: το περιεχόμενο έχει λογοκριθεί από τη συγγραφέα για λόγους προστασίας προσωπικών δεδομένων στις σελίδες του φυσικού τεκμηρίου: σελ. 110-115. | el |
dc.language.iso | el | en |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International | en |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | en |
dc.subject.other | ΓΡΑΦΗ -- ΜΕΛΕΤΗ ΚΑΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ (ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ) | el |
dc.subject.other | ΘΕΑΤΡΙΚΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ -- ΜΕΛΕΤΗ ΚΑΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ (ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ) | el |
dc.title | Η συμβολή του θεατρικού παιχνιδιού στην ανάδυση του γραμματισμού | el |
dc.type | masterThesis | en |
heal.recordProvider | Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησης | el |
heal.academicPublisher | Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης. | el |
heal.academicPublisherID | uth | en |
heal.fullTextAvailability | true | en |
dc.rights.accessRights | free | en |