Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΠαπαδοπούλου, Μαρίαel
dc.contributor.advisorΜπονώτη-Λέγκα, Φωτεινήel
dc.creatorΜάνδαλου, Αποστολίαel
dc.date.accessioned2015-07-24T12:23:54Z
dc.date.available2015-07-24T12:23:54Z
dc.date.issued2007
dc.identifier.other5605
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/14462en
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.3219
dc.descriptionΣημείωση διαθέτη: το περιεχόμενο έχει λογοκριθεί από τη συγγραφέα για λόγους προστασίας προσωπικών δεδομένων στις σελίδες του φυσικού τεκμηρίου: σελ. 110-115.el
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΓΡΑΦΗ -- ΜΕΛΕΤΗ ΚΑΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ (ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ)el
dc.subject.otherΘΕΑΤΡΙΚΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ -- ΜΕΛΕΤΗ ΚΑΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ (ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ)el
dc.titleΗ συμβολή του θεατρικού παιχνιδιού στην ανάδυση του γραμματισμούel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International