dc.contributor.advisor | Σολομωνίδου, Χριστίνα | el |
dc.contributor.advisor | Σταυρίδου, Ελένη | el |
dc.creator | Δαρόπουλος, Απόστολος | el |
dc.date.accessioned | 2015-07-24T12:23:54Z | |
dc.date.available | 2015-07-24T12:23:54Z | |
dc.date.issued | 2006 | |
dc.identifier.other | 5828 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11615/14457 | en |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.5897 | |
dc.description.abstract | Η εργασία αυτή έχει σκοπό να συνεισφέρει στις πολλές προσπάθειες που
γίνονται τελευταία στη χρήση των Τεχνολογιών της Πληροφορίας και των
Επικοινωνιών (Τ.Π.Ε) στην εκπαίδευση. Αν και η παρουσία τους στη σχολική τάξη,
στον ελλαδικό χώρο, δεν έχει και πολλά χρόνια, αρκετοί/ές είναι αυτοί/ές που
συμφωνούν για τη θετική συνεισφορά τους αλλά κυρίως για το ελπιδοφόρο και πολλά
υποσχόμενο μέλλον. Ο σχεδιασμός και η υλοποίηση της διδακτικής παρέμβασης,
ηφαίστεια-σεισμοί και προστασία από τους σεισμούς στην πέμπτη και έκτη τάξη του
δημοτικού σχολείου - στηρίχθηκε στη διαθεματική και διεπιστημονική προσέγγιση.
Οι διδακτικοί στόχοι είναι σύμφωνοι με αυτούς που προτάσσονται στο Δ.Ε.Π.Σ.Σ και
Α.Π.Σ (ΥΠ.Ε.Π.Θ.& Π.Ι., 2002). Προηγήθηκε η ανίχνευση των αρχικών ιδεών των
μαθητών/ριών και με βάση αυτές σχεδιάσθηκε και υλοποιήθηκε η διδακτική
παρέμβαση. Η ποιοτική ανάλυση των απαντήσεων των μαθητών/ριών στο pre-test και
το post-test, η αξιολόγηση της διδασκαλίας της πειραματικής ομάδας και της ομάδας
ελέγχου, καθώς επίσης και η στατιστική ανάλυση που έδειξε θετική συσχέτιση
μεταξύ των συνεργατικών δεξιοτήτων των παιδιών και της επίδοσής τους δείχνουν το
θετικό του εγχειρήματος. Οι παράγοντες που φαίνεται ότι συνέβαλλαν στην
υλοποίηση των στόχων μας ήταν κυρίως το ομαδοσυνεργατικό εποικοδομητικό
μοντέλο, στο οποίο στηρίχθηκε η διδακτική παρέμβαση, με την ταυτόχρονη
υποστήριξή του από τη χρήση των Τ.Π.Ε. Θεωρούμε ότι η συνύπαρξη και συνέργια
των προαναφερθέντων παραγόντων μπορούν να προσφέρουν σημαντική βοήθεια
τόσο στην οικοδόμηση της γνώσης, όσο και στην αξιοποίηση των πληροφοριών, που
με ταχύτατους ρυθμούς μάς κατακλύζουν. | el |
dc.language.iso | el | en |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International | en |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | en |
dc.subject.other | ΘΕΤΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ -- ΜΕΛΕΤΗ ΚΑΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ (ΣΤΟΙΧΕΙΩΔΗΣ) | el |
dc.subject.other | ΗΦΑΙΣΤΕΙΑ -- ΜΕΛΕΤΗ ΚΑΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ (ΣΤΟΙΧΕΙΩΔΗΣ) | el |
dc.subject.other | ΣΕΙΣΜΟΙ -- ΜΕΛΕΤΗ ΚΑΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ (ΣΤΟΙΧΕΙΩΔΗΣ) | el |
dc.title | Ηφαίστεια - Σεισμοί και μέτρα προστασίας - Αξιολόγηση διδακτικού υλικού | el |
dc.type | masterThesis | en |
heal.recordProvider | Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησης | el |
heal.academicPublisher | Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης. | el |
heal.academicPublisherID | uth | en |
heal.fullTextAvailability | true | en |
dc.rights.accessRights | free | en |