Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΑνδρέου, Ελένηel
dc.contributor.advisorΛουμάκου, Μαρίαel
dc.creatorΚαραθάνος, Δημήτριοςel
dc.date.accessioned2015-07-24T12:23:52Z
dc.date.available2015-07-24T12:23:52Z
dc.date.issued2006
dc.identifier.other5504
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/14435en
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.6025
dc.description.abstractΣκοπός της παρούσας έρευνας ήταν να διερευνήσει κατά πόσο οι ηγέτες των Σχολικών Μονάδων, οι Διευθυντές, μπορούν να διαχειριστούν μια κρίση δηλαδή ένα ξαφνικό και απροσδόκητο γεγονός που έχει τη δυνατότητα να επηρεάσει την υγεία, την ασφάλεια και/ή τη θετική και συναισθηματική ανάπτυξη ενός μεγάλου αριθμού μαθητών και/ή προσωπικού. Το δείγμα της έρευνας αποτελούσαν 48 Διευθυντές των Σχολικών Μονάδων της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης του Ν. Τρικάλων, από τους οποίους οι 30 (62,5%) υπηρετούσαν σε Δημοτικά Σχολεία, οι 10 (20,8%) υπηρετούσαν σε Γυμνάσια και οι 8 (16,7%) υπηρετούσαν σε Λύκεια. Από τα αποτελέσματα της έρευνας διαπιστώθηκε ότι παρόλο που συμβάντα όπως ο σεισμός, η πυρκαγιά κ.λπ., αποτελούν μια κρίση που μπορεί να επηρεάσει τη σχολική κοινότητα, κατά τη γνώμη του 95,8% των Διευθυντών , εντούτοις ένα πολύ μικρό ποσοστό 29,2% των Διευθυντών έχει συγκροτήσει Ομάδα Διαχείρισης Κρίσεων στο σχολείο τους, γιατί δεν έχουν λάβει καμία σχετική επιμόρφωση, όπως υποστηρίζει το 87,5% αυτών, ενώ τα σχέδια ετοιμότητας που καταρτίζονται δεν είναι λειτουργικά και μόνο το 18,8% έχει αναπληρωτές στα σχέδιά τους. Παρόλα αυτά, οι Διευθυντές θεωρούν ότι αυτοί που μπορούν να προσφέρουν τις ψυχολογικές πρώτες βοήθειες είναι οι εκπαιδευτικοί σε ποσοστό 29,2% ποσοστό σαφώς ψηλότερο σε σχέση με άλλες ειδικότητες ενώ θεωρείται απ' όλους, 100%, απαραίτητος ο Ψυχολόγος. Καταγράφηκε δε η προτίμηση των Διευθυντών να βρίσκεται ο Ψυχολόγος κοντά στις σχολικές μονάδες.el
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΣΤΗΝ ΚΡΙΣΗ (ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΨΥΧΙΚΗΣ ΥΓΕΙΑΣ)el
dc.subject.otherΣΧΟΛΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑel
dc.titleΔιαχείριση κρίσεων στο σχολικό περιβάλλονel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International