Afficher la notice abrégée

dc.contributor.advisorΧρηστίδης, Θεόδωροςel
dc.creatorΤσαγκάλας, Ευθύμιοςel
dc.date.accessioned2015-07-24T12:23:51Z
dc.date.available2015-07-24T12:23:51Z
dc.date.issued2006
dc.identifier.other5130
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/14421en
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.5937
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΕΠΙΣΤΗΜΗ -- ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑel
dc.subject.otherΘΕΩΡΙΑ ΤΩΝ ΚΒΑΝΤΑel
dc.titleΗ μεθοδολογία και το γνωσιολογικό πρόβλημα της επιστήμης - η σημασία τους και μία πρόταση για τη διδακτική τους αξιοποίησηel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Fichier(s) constituant ce document

Thumbnail

Ce document figure dans la(les) collection(s) suivante(s)

Afficher la notice abrégée

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepté là où spécifié autrement, la license de ce document est décrite en tant que Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International