Show simple item record

dc.contributor.advisorΧρηστίδης, Θεόδωροςel
dc.creatorΤσαγκάλας, Ευθύμιοςel
dc.date.accessioned2015-07-24T12:23:51Z
dc.date.available2015-07-24T12:23:51Z
dc.date.issued2006
dc.identifier.other5130
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/14421en
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.5937
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΕΠΙΣΤΗΜΗ -- ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑel
dc.subject.otherΘΕΩΡΙΑ ΤΩΝ ΚΒΑΝΤΑel
dc.titleΗ μεθοδολογία και το γνωσιολογικό πρόβλημα της επιστήμης - η σημασία τους και μία πρόταση για τη διδακτική τους αξιοποίησηel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International