Zur Kurzanzeige

dc.contributor.advisorΧρηστίδης, Θεόδωροςel
dc.creatorΤσαγκάλας, Ευθύμιοςel
dc.date.accessioned2015-07-24T12:23:51Z
dc.date.available2015-07-24T12:23:51Z
dc.date.issued2006
dc.identifier.other5130
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/14421en
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.5937
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΕΠΙΣΤΗΜΗ -- ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑel
dc.subject.otherΘΕΩΡΙΑ ΤΩΝ ΚΒΑΝΤΑel
dc.titleΗ μεθοδολογία και το γνωσιολογικό πρόβλημα της επιστήμης - η σημασία τους και μία πρόταση για τη διδακτική τους αξιοποίησηel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Dateien zu dieser Ressource

Thumbnail

Das Dokument erscheint in:

Zur Kurzanzeige

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Solange nicht anders angezeigt, wird die Lizenz wie folgt beschrieben: Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International