Show simple item record

dc.contributor.advisorΚουζής, Αντώνηςel
dc.contributor.advisorΣαραφίδου, Ε.el
dc.creatorΜπουκόρου, Άνναel
dc.date.accessioned2015-07-24T12:23:51Z
dc.date.available2015-07-24T12:23:51Z
dc.date.issued2006
dc.identifier.other5126
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/14418en
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.5916
dc.descriptionΠαρατηρήσεις έκδοσης: λείπει το οπισθόφυλλο από το φυσικό τεκμήριο.el
dc.description.abstractΗ συγκεκριμένη έρευνα μελέ;της περίπτωσης είχε ως σκοπέ) της να διερευνήσει το ρόλο της Διεύθυνσης στην πραγματοποίηση Δραστηριοτήτων Ανάπτυξης της Σχολικής Μονάδας στα. σχολεία της πόλης του Αλμυρού και να συγκρίνει τα αποτελέσματα στην Πρωτοβάθμια και τη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση. Το δείγμα αποτελούσαν Εκπαιδευτικοί και Διευθυντές και από τα 10 σχολεία της πόλης. Συνολικά, συμμετείχαν 92 εκπαιδευτικοί, 30 Διευθυντές και 62 Εκπαιδευτικοί. Από αυτούς οι 45 ήταν Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης και οι άλλοι 47 Δευτεροβάθμιας. Για. τη συλλογή του υλικού χρησιμοποιήθηκαν ερωτηματολόγια αυτοαναφοράς. Διερευνήθηκε η πραγματοποίηση Δραστηριοτήτων Ανάπτυξης στα σχολεία, της περιοχής, η Υποστήριξη και Συμμετοχή της Διεύθυνσης σε αυτές, η ύπαρξη Ανανεωτικής Κουλτούρας, τα Οικονομικά, και η Ενεργοποίηση των Γραφείων Εκπαίδευσης. Τα αποτελέσματα της έρευνας έδειξαν ότι τα σχολεία του Αλ.μυ/ιού εμφανίζουν ικανοποιητικό βαθμό Αναπτυξιακών Δραστηριοτήτων και ότι ο ρόλος της συμμετοχής της Διεύθυνσης στην πραγματοποίηση τέτοιων δραστηριοτήτων όσο και στην ανανεωτική κοιλτούρα. του σχολείου είναι καταλυτικός. Δεν βρέθηκαν διαφορές μεταξύ Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης στις Αναπτυξιακές δραστηριότητες ή την ανανεωτική κοιλτούρα, αλλά η Υποστήριξη από τη Διεύθυνση και η Συμμετοχή της στις Δραστηριότητες Ανάπτυξης ήταν υψηλότερες στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση. Παρά το γεγονός ότι η Ενεργοποίηση των Γραφείων Εκπαίδευσης και η Οικονομική Υποστήριξη ήταν μεγαλύτερες στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση, αυτό δεν βρέθηκε να συνοδεύεται από αύξηση των Δραστηριοτήτων Α νάπτυξης.el
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ -- ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΑΙ ΟΡΓΑΝΩΣΗel
dc.subject.otherΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΕΣel
dc.titleΟ ρόλος της διεύθυνσης στην πραγμάτωση δραστηριοτήτων ανάπτυξης της σχολικής μονάδαςel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International