Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΠασιαρδής, Πέτροςel
dc.creatorΚοτρίδης, Ανδρέαςel
dc.date.accessioned2015-07-24T12:23:42Z
dc.date.available2015-07-24T12:23:42Z
dc.date.issued2009
dc.identifier.other8091
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/14305en
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.5954
dc.description.abstractΗ ερευνητική αυτή προσπάθεια επιχειρεί να συγκρίνει τον αποτελεσματικό ηγέτη στον εκπαιδευτικό και στον τραπεζικό χώρο. Τα πορίσματα ερευνών αναδεικνύουν τη μεγάλη σημασία της αποτελεσματικής ηγεσίας και στους δύο αυτούς χώρους. Η αποτελεσματική ηγεσία αποτελεί σημαντικό παράγοντα για την αποτελεσματικότητα του σχολείου, για καλύτερα ακαδημαϊκά αποτελέσματα των μαθητών και προϋπόθεση της ανταγωνιστικότητας και επιτυχίας των τραπεζών. Βασικό σκοπό της έρευνας αποτελεί η μελέτη των αποτελεσματικών ηγετών στον εκπαιδευτικό και στον τραπεζικό χώρο, ως μία προσπάθεια να εντοπιστούν αποκλίσεις και συγκλίσεις μεταξύ τους και να διατυπωθούν συμπεράσματα. Παράλληλα, ερευνώνται τα ισχυρά και αδύνατα σημεία της αποτελεσματικής ηγεσίας, αλλά και οι ευκαιρίες και απειλές που αντιμετωπίζουν οι ηγέτες στον εκπαιδευτικό και τραπεζικό χώρο, καθώς και οι πιθανές εφαρμογές αποτελεσματικής ηγεσίας του ενός χώρου στον άλλο. Η παρούσα έρευνα αποτελεί μία έρευνα πεδίου και ακολουθήθηκε η ποιοτική προσέγγιση. Τα στοιχεία συλλέχθηκαν με την τεχνική της συνέντευξης από πέντε αποτελεσματικούς ηγέτες του εκπαιδευτικού χώρου και ισάριθμους του τραπεζικού χώρου, στο νομό Ημαθίας. Επίσης, χρησιμοποιήθηκε η μέθοδος της επιτόπιας παρατήρησης με συνδυασμό του οδηγού καταγραφής και του ημερολογίου. Τα συμπεράσματα της έρευνας εντοπίζουν τη σημασία που δίνουν οι τραπεζικοί ηγέτες στην επικοινωνία, στις διαπροσωπικές σχέσεις και στη λειτουργία της ομάδας στα πλαίσια της κοινής κουλτούρας. Αντίστοιχα, οι ηγέτες των σχολικών μονάδων εστιάζουν στην ελευθερία για έρευνα και εφαρμογή νέων παιδαγωγικών μεθόδων στο σχολείο, στην επικοινωνία και στις διαπροσωπικές σχέσεις. Ο τραπεζικός οργανισμός εμφανίζεται να υποστηρίζει ιδιαίτερα τον τραπεζικό ηγέτη μέσω των ανοικτών καναλιών επικοινωνίας, των υποδομών που του παρέχει, αλλά και μέσω του συνεχούς προγράμματος ενδοϋπηρεσιακής επιμόρφωσης του ιδίου και των υφισταμένων του. Αντίθετα, ο εκπαιδευτικός ηγέτης εξαιτίας της γραφειοκρατίας, της ελλιπούς συνεργασίας με την τοπική αυτοδιοίκηση και τους γονείς, της απουσίας επιμόρφωσης και της έλλειψης αξιολόγησης, βασίζεται στο “φιλότιμο” του Έλληνα εκπαιδευτικού και στο καλό κλίμα του σχολείου.el
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ -- ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΑΙ ΟΡΓΑΝΩΣΗel
dc.subject.otherΣΧΟΛΙΚΟΙ ΔΙΕΥΘΥΝΤΕΣel
dc.subject.otherΤΡΑΠΕΖΕΣ ΚΑΙ ΤΡΑΠΕΖΙΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ -- ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΑΙ ΟΡΓΑΝΩΣΗel
dc.titleΟ αποτελεσματικός ηγέτης στον εκπαιδευτικό και τραπεζικό χώρο : αποκλίσεις, συγκλίσεις και συμπεράσματαel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen
dc.contributor.committeeMemberΛαζαρίδου, Αγγελικήel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International