Mostra i principali dati dell'item

dc.contributor.advisorΚόλλιας, Βασίλειοςel
dc.creatorΜπαράκος, Κωνσταντίνοςel
dc.date.accessioned2015-07-24T12:23:36Z
dc.date.available2015-07-24T12:23:36Z
dc.date.issued2008
dc.identifier.other7301
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/14234en
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.6139
dc.description.abstractΣκοπός της συγκεκριμένη μελέτης είναι να διερευνηθούν οι στάσεις και οι αντιλήψεις των δασκάλων Ειδικής Αγωγής που υπηρετούν σε ειδικά δημοτικά σχολεία για τη χρήση των ΤΠΕ στην εκπαιδευτική πράξη. Η έρευνα πραγματοποιήθηκε το δίμηνο Απρίλιος - Μάιος του 2007 και για τη συλλογή του δείγματος χρησιμοποιήθηκαν ερωτηματολόγια αυτοαναφοράς. Τα αποτελέσματα της μελέτης έδειξαν ότι το επίπεδο μόρφωσης των δασκάλων και η εμπειρία στη χρήση ΤΠΕ σχετίζονται θετικά με την Εμπιστοσύνη και την Ελκυστικότητα στη χρήση ΤΠΕ. Η χρήση των υπολογιστών ενισχύει τη μαθησιακή διαδικασία και η κατάλληλη υλικοτεχνική υποδομή και η στήριξη της πολιτείας προωθούν μια θετική στάση προς τους υπολογιστές. Το φύλο, το μέγεθος της σχολικής μονάδας και η ηλικία δεν σχετίζονται με την αλλαγή συμπεριφοράς προς τους υπολογιστές .el
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑel
dc.subject.otherΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ -- ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗel
dc.subject.otherΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΜΕ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝel
dc.subject.otherΠΑΙΔΙΑ ΜΕ ΕΙΔΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ -- ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ -- ΕΡΕΥΝΑel
dc.titleΣτάσεις και απόψεις εκπ/κων Αθμιας ειδικής αγωγής για το ρόλο των ΤΠΕ στην ειδική Εκπαίδευσηel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Files in questo item

Thumbnail

Questo item appare nelle seguenti collezioni

Mostra i principali dati dell'item

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International