Στάσεις και απόψεις εκπ/κων Αθμιας ειδικής αγωγής για το ρόλο των ΤΠΕ στην ειδική Εκπαίδευση
Öffnen
Autor
Μπαράκος, ΚωνσταντίνοςSupervisor name
Κόλλιας, Βασίλειος
Datum
2008Language
el
Schlagwort
Access
free
Zusammenfassung
Σκοπός της συγκεκριμένη μελέτης είναι να διερευνηθούν οι στάσεις και οι
αντιλήψεις των δασκάλων Ειδικής Αγωγής που υπηρετούν σε ειδικά δημοτικά
σχολεία για τη χρήση των ΤΠΕ στην εκπαιδευτική πράξη. Η έρευνα
πραγματοποιήθηκε το δίμηνο Απρίλιος - Μάιος του 2007 και για τη συλλογή του
δείγματος χρησιμοποιήθηκαν ερωτηματολόγια αυτοαναφοράς. Τα αποτελέσματα της
μελέτης έδειξαν ότι το επίπεδο μόρφωσης των δασκάλων και η εμπειρία στη χρήση
ΤΠΕ σχετίζονται θετικά με την Εμπιστοσύνη και την Ελκυστικότητα στη χρήση
ΤΠΕ. Η χρήση των υπολογιστών ενισχύει τη μαθησιακή διαδικασία και η κατάλληλη
υλικοτεχνική υποδομή και η στήριξη της πολιτείας προωθούν μια θετική στάση προς
τους υπολογιστές. Το φύλο, το μέγεθος της σχολικής μονάδας και η ηλικία δεν
σχετίζονται με την αλλαγή συμπεριφοράς προς τους υπολογιστές .
Academic publisher
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης.