Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΣπαντιδάκης, Ιωάννης Ι.el
dc.creatorΜιχαλακοπούλου, Χαρίκλειαel
dc.date.accessioned2015-07-24T12:23:32Z
dc.date.available2015-07-24T12:23:32Z
dc.date.issued2008
dc.identifier.other6680
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/14191en
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.5994
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΑΓΓΛΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ -- ΜΕΛΕΤΗ ΚΑΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ (ΜΕΣΗ)el
dc.subject.otherΓΡΑΦΗ -- ΜΕΛΕΤΗ ΚΑΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ (ΜΕΣΗ)el
dc.titleΔιδασκαλία και αξιολόγηση του γραπτού λόγου στην αγγλική γλώσσα σε μαθητές και μαθήτριες Β' τάξης γενικού λυκείουel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International