Afficher la notice abrégée

dc.contributor.advisorΠαπαδοπούλου, Μαρίαel
dc.creatorΠαρασκευά, Αργυρώel
dc.date.accessioned2015-07-24T12:23:30Z
dc.date.available2015-07-24T12:23:30Z
dc.date.issued2007
dc.identifier.other3305
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/14161en
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.5827
dc.descriptionΣημείωση: α) κακέκτυπες σελίδες. β) διατίθεται συμπληρωματικό υλικό σε ξεχωριστό αρχείο.el
dc.description.abstractΗ παρούσα εργασία αποσκοπεί στην παραγωγή ηλεκτρονικού υλικού με στόχο την ενσωμάτωση των Τ.Π.Ε. στη διδασκαλία της πρώτης γραφής και ανάγνωσης σε μαθητές/τριες/ τριες Α' τάξης δημοτικού. Τα ερωτήματα που τέθηκαν για την παραγωγή του υλικού αφορούσαν: α. στις ικανότητες και τις δεξιότητες που πρέπει να έχουν αναπτύξει τα μέλη μιας κοινωνίας για να θεωρηθούν «εγγράμματα» άτομα, δηλαδή που έχουν κατακτήσει ένα "βασικό", έστω, επίπεδο γραμματισμού σύμφωνα με τις εκάστοτε κοινωνικές απαιτήσεις. β. στη δυνατότητα των ΤΠΕ υποστηρίζοντας την ανάπτυξη του προφορικού και γραπτού λόγου στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση, να ενσωματωθούν στο ημερήσιο πρόγραμμα, για να συνεισφέρουν στην πρώτη γραφή και ανάγνωση. Για το σκοπό αυτό διερευνήθηκαν οι θεωρίες μάθησης, τα θεωρητικά μοντέλα γραμματισμού, οι διδακτικές προτάσεις και τα ερευνητικά δεδομένα για τη χρήση των Τ.Π.Ε στην εκπαίδευση. Στη συνέχεια καθορίστηκαν οι προδιαγραφές χρήσης ανάλογα με τα φυσικά χαρακτηριστικά τις απαιτήσεις και τις μαθησιακές ανάγκες της ομάδας στόχου. Ορίστηκαν οι ψυχολογικές και παιδαγωγικές αρχές. Τέθηκαν οι επιμέρους διδακτικοί στόχοι, επιλέχτηκε η μέθοδος διδασκαλίας που θα ακολουθηθεί, και συγκεντρώθηκε εκπαιδευτικό υλικό. Επακολούθησε η οργάνωση του περιεχομένου και η δημιουργία ενός σεναρίου. Στη συνέχεια, αναλύθηκαν οι απαιτήσεις σεναρίου και σχεδιάστηκε η πλοήγηση με χρήση του προγράμματος HyperStudio. Τέλος, ακολούθησε μία πειραματική εφαρμογή σε μαθητές/τριες Α'τάξης του 4ου Δημοτικού Σχολείου Νέας Ιωνίας.el
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΜΕ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝel
dc.subject.otherΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΙ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΕΣ -- ΜΕΛΕΤΗ ΚΑΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ (ΣΤΟΙΧΕΙΩΔΗΣ)el
dc.titleΠαραγωγή ηλεκτρονικού υλικού με στόχο την ενσωμάτωση των Τ.Π.Ε. στη διδασκαλία της πρώτης γραφής και ανάγνωσηςel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen
dc.contributor.committeeMemberΣολομωνίδου, Χριστίναel


Fichier(s) constituant ce document

Thumbnail
Thumbnail

Ce document figure dans la(les) collection(s) suivante(s)

Afficher la notice abrégée

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepté là où spécifié autrement, la license de ce document est décrite en tant que Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International