Afficher la notice abrégée

dc.contributor.advisorΣταμπουλής, Γεώργιος Α.el
dc.creatorΚατσαρός, Ευάγγελος Ε.el
dc.date.accessioned2015-07-24T12:23:25Z
dc.date.available2015-07-24T12:23:25Z
dc.date.issued2001
dc.identifier.other629
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/14129en
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.1947
dc.descriptionΠαρατηρήσεις έκδοσης: παρουσιάζεται μερική απώλεια περιεχομένου λόγου βιβλιοδεσίας.el
dc.description.abstractΗ παρούσα διπλωματική εργασία πραγματεύεται ζητήματα τα οποία σχετίζονται με την καινοτομική συμπεριφορά των ελληνικών επιχειρήσεων. Στην σύγχρονη οικονομία της γνώσης, η έννοια της καινοτομίας βρίσκεται στην καρδιά της επιχειρηματικής λειτουργίας. Μια σειρά ζητημάτων, όπως η οικονομική μεγέθυνση και η αύξηση της απασχόλησης συνδέονται με την καινοτόμα λειτουργία των επιχειρήσεων. Εύλογα λοιπόν, η καινοτομία ενδιαφέρει τις επιχειρήσεις και τους φορείς που χαράζουν στρατηγική και σχεδιάζουν και υλοποιούν πολιτικές για την οικονομία. Η προσέγγιση αυτών των ζητημάτων έγινε από δύο δρόμους, συμπληρωματικούς μεταξύ τους. Αρχικά διερευνήσαμε την διεθνή βιβλιογραφία και σκιαγραφήσαμε την σχέση ανάμεσα στις επιχειρήσεις και σε μια σειρά ζητημάτων που σχετίζονται με την καινοτομία. Η έμφαση δόθηκε στις μικρομεσαίες επιχειρήσεις, καθώς αυτές αποτελούν τον κύριο κορμό των ελληνικών επιχειρήσεων. Ακολούθως, χρησιμοποιήσαμε τα αποτελέσματα μιας έρευνας που έγινε για λογαριασμό της Γενικής Γραμματείας Έρευνας & Τεχνολογίας, στα πλαίσια της 1ης και 2ης Κοινοτικής Απογραφής για την Καινοτομία, μέσω της οποίας μετρήθηκαν στοιχεία καινοτομικότητας των ελληνικών επιχειρήσεων για την περίοδο 1994 έως 1998. Επεξεργαστήκαμε στατιστικά τα αποτελέσματα αυτά και αποτυπώσαμε μια καθαρότερη εικόνα της σχέσης ανάμεσα στην καινοτομία και τις ελληνικές επιχειρήσεις όπως αυτή διαγράφεται μέσα από την συμπεριφορά τους. Τα συμπεράσματα που προκύπτουν κινούνται στην κατεύθυνση του προσδιορισμού των αλλαγών που πρέπει να γίνουν, τόσο από τις επιχειρήσεις όσο και από την πολιτεία, ώστε να μεταβληθεί και η νοοτροπία των επιχειρήσεων και ο τρόπος με τον οποίο το κράτος χαράζει πολιτική για τις επιχειρήσεις. Ως επακόλουθο των προηγουμένων προτείνονται διάφορα πεδία έρευνας ώστε να προσδιορισθούν οι πραγματικές ανάγκες και απαιτήσεις των ελληνικών επιχειρήσεων και να σχεδιασθούν τα κατάλληλα εργαλεία χάραξης και υλοποίησης πολιτικής.el
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ -- ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΑΙ ΟΡΓΑΝΩΣΗel
dc.titleΑνάλυση καινοτομικής συμπεριφοράς ελληνικών επιχειρήσεων περιόδου 1994-1998el
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Πολυτεχνική Σχολή. Τμήμα Μηχανολόγων Μηχανικών Βιομηχανίας.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Fichier(s) constituant ce document

Thumbnail

Ce document figure dans la(les) collection(s) suivante(s)

Afficher la notice abrégée

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepté là où spécifié autrement, la license de ce document est décrite en tant que Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International