Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΓκαϊτατζής, Αθανάσιοςel
dc.creatorΑθανασίου, Σωτήρηςel
dc.date.accessioned2015-07-24T12:22:15Z
dc.date.available2015-07-24T12:22:15Z
dc.date.issued2008
dc.identifier.other6694
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/14102en
dc.description.abstractΣκοπός αυτής της διπλωματικής εργασίας ήταν η μελέτη συστημάτων Augmented Reality και τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν στην ταυτόχρονη αναγνώριση πολλαπλών προτύπων (marker). Οι εφαρμογές Augmented Reality είναι από την φύση τους πολύ απαιτητικές καθώς η παραμικρή καθυστέρηση στην επεξεργασία κάθε frame έχει μεγάλο αντίκτυπο στην διεπαφή με τον χρήστη. Στην παρούσα μελέτη δόθηκε μεγάλη σημασία στην κάθετη ανάλυση του όλου συστήματος, μελετώντας όλες τις πιθανές βελτιστοποιήσεις που μπορούν να γίνουν και. λαμβάνοντας υπόψη, ότι το σύστημα πρέπει να δουλεύει σε ένα μέσο Ηλεκτρονικό Υπολογιστή χωρίς χρήση εξειδικευμένου υλικού όπως βιομηχανικές κάμερες η επεξεργαστές DSP. Χρήσιμα συμπεράσματα δημιουργήθηκαν από το γεγονός ότι μπορούμε να επιτύχουμε μεγάλη βελτιστοποίηση μιας απαιτητικής εφαρμογής χωρίς να καταφύγουμε σε εξειδικευμένες λύσεις. Γίνεται ανάλυση μιας από τις πιο διαδεδομένες open source βιβλιοθήκες για augmented reality fiducial systems, του ARtoolkit πάνω στο οποίο βασίζονται και τα τελικά συμπεράσματα. Σαν target application ορίστηκε η δημιουργία ενός παιχνιδιού σκακιού, λόγω της ύπαρξης πολλών marker για την υλοποίηση του. Η μεθοδολογία που αναπτύχθηκε βασίστηκε σε εξειδικευμένη χρήση της βιβλιοθήκης OpenGL, δυνατοτήτων της αρχιτεκτονικής χ86 και μπορεί να εφαρμοστεί σε απαιτητικά προβλήματα που είναι απαραίτητο να τρέχουν σε συστήματα τελικού χρήστη. Η μεθοδολογία αποκαλύπτει ότι με λεπτομερή γνώση όλων των δυνατοτήτων ενός συστήματος συνδυαστικά μπορούμε να έχουμε σημαντικές βελτιστοποιήσεις στην τελική εφαρμογή.el
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΙ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΕΣ -- ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝel
dc.subject.otherΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΙΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝel
dc.titleΑναγνώριση και επεξεργασία σε εφαρμογές ενισχυμένης πραγματικότητας πολλαπλών προτύπωνel
dc.typebachelorThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Πολυτεχνική Σχολή. Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International