Afficher la notice abrégée

dc.contributor.advisorΧαϊδεμενόπουλος, Γρηγόρης Ν.el
dc.creatorΖυγρίδου, Σμαράγδα Ι.el
dc.date.accessioned2015-07-24T12:22:13Z
dc.date.available2015-07-24T12:22:13Z
dc.date.issued2008
dc.identifier.other6686
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/14079en
dc.description.abstractΤα κράματα αλουμινίου ισχυροποιημένα με καθίζηση, η σπονδυλική στήλη της βιομηχανίας αεροσκαφών, υπήρξαν το αντικείμενο πολυάριθμων επιστημονικών μελετών. Σ αυτή τη διπλωματική εργασία γίνεται μία προσπάθεια να εφαρμόσουμε ένα μοντέλο για την εύρεση του ορίου ροής των παραπάνω κραμάτων. Αρχικά παρουσιάζουμε το άρθρο στο οποίο βασίστηκε η μοντελοποίηση μας, όπου υπάρχουν όλες οι συνιστώσες, λόγω θερμοδυναμικής και κινητικής, που αποτελούν το μοντέλο. Στη συνέχεια δημιουργούμε ένα μοντέλο με χρήση του Mathematica. Τέλος εφαρμόζουμε το μοντέλο, εξάγουμε έναν αριθμό διαγραμμάτων τα οποία στη συνέχεια συγκρίνουμε με αυτά του άρθρου και κάνουμε μία προσπάθεια βελτίωσης του μοντέλου.el
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΑΛΟΥΜΙΝΙΟ -- ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣel
dc.subject.otherΑΛΟΥΜΙΝΙΟ -- ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ ΚΑΙ ΕΜΠΟΡΙΟel
dc.titleΜοντελοποίηση κραμάτων αλουμινίου ισχυροποιημένων με καθίζησηel
dc.typebachelorThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Πολυτεχνική Σχολή. Τμήμα Μηχανολόγων Μηχανικών Βιομηχανίας.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Fichier(s) constituant ce document

Thumbnail

Ce document figure dans la(les) collection(s) suivante(s)

Afficher la notice abrégée

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepté là où spécifié autrement, la license de ce document est décrite en tant que Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International