Afficher la notice abrégée

dc.contributor.advisorΠαπαρούση, Μαρίαel
dc.creatorΑνδρέου, Ανδρέαςel
dc.date.accessioned2015-07-24T12:22:10Z
dc.date.available2015-07-24T12:22:10Z
dc.date.issued2008
dc.identifier.other6363
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/14024en
dc.descriptionΠαρατηρήσεις έκδοσης: λείπει η σελίδα 142 από το φυσικό τεκμήριο.el
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ -- ΜΕΛΕΤΗ ΚΑΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑel
dc.subject.otherΓΡΑΦΗ -- ΜΕΛΕΤΗ ΚΑΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑel
dc.titleΔιδακτικές προσεγγίσεις στη λογοτεχνία : η αρχή της δημιουργικής γραφής ως παράγοντας ανάπτυξης της δημιουργικότητας των παιδιώνel
dc.typebachelorThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Fichier(s) constituant ce document

Thumbnail

Ce document figure dans la(les) collection(s) suivante(s)

Afficher la notice abrégée

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepté là où spécifié autrement, la license de ce document est décrite en tant que Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International