Mostra i principali dati dell'item

dc.contributor.advisorΑνδρέου, Ελένηel
dc.contributor.advisorΒλάχου, Αναστασίαel
dc.creatorΛαδοπούλου, Άννα-Κυριακήel
dc.date.accessioned2015-07-24T12:21:46Z
dc.date.available2015-07-24T12:21:46Z
dc.date.issued2007
dc.identifier.other5450
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/13709en
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΜΕΛΕΤΗ, ΜΕΘΟΔΟΣ ΤΗΣel
dc.subject.otherΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ, ΝΕΑ -- ΜΕΛΕΤΕΣel
dc.subject.otherΓΛΩΣΣΑ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗel
dc.titleΧαρακτηριστικά αυτο-ρυθμιζόμενης μάθησης σε παιδιά δημοτικού με χαμηλή και υψηλή επίδοση στο μάθημα της γλώσσαςel
dc.typebachelorThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Files in questo item

Thumbnail

Questo item appare nelle seguenti collezioni

Mostra i principali dati dell'item

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International