Afficher la notice abrégée

dc.contributor.advisorΑνδρέου, Ελένηel
dc.contributor.advisorΒλάχου, Αναστασίαel
dc.creatorΛαδοπούλου, Άννα-Κυριακήel
dc.date.accessioned2015-07-24T12:21:46Z
dc.date.available2015-07-24T12:21:46Z
dc.date.issued2007
dc.identifier.other5450
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/13709en
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΜΕΛΕΤΗ, ΜΕΘΟΔΟΣ ΤΗΣel
dc.subject.otherΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ, ΝΕΑ -- ΜΕΛΕΤΕΣel
dc.subject.otherΓΛΩΣΣΑ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗel
dc.titleΧαρακτηριστικά αυτο-ρυθμιζόμενης μάθησης σε παιδιά δημοτικού με χαμηλή και υψηλή επίδοση στο μάθημα της γλώσσαςel
dc.typebachelorThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Fichier(s) constituant ce document

Thumbnail

Ce document figure dans la(les) collection(s) suivante(s)

Afficher la notice abrégée

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepté là où spécifié autrement, la license de ce document est décrite en tant que Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International