Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributor.advisorΑνδρέου, Ελένηel
dc.contributor.advisorΒλάχου, Αναστασίαel
dc.creatorΛαδοπούλου, Άννα-Κυριακήel
dc.date.accessioned2015-07-24T12:21:46Z
dc.date.available2015-07-24T12:21:46Z
dc.date.issued2007
dc.identifier.other5450
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/13709en
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΜΕΛΕΤΗ, ΜΕΘΟΔΟΣ ΤΗΣel
dc.subject.otherΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ, ΝΕΑ -- ΜΕΛΕΤΕΣel
dc.subject.otherΓΛΩΣΣΑ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗel
dc.titleΧαρακτηριστικά αυτο-ρυθμιζόμενης μάθησης σε παιδιά δημοτικού με χαμηλή και υψηλή επίδοση στο μάθημα της γλώσσαςel
dc.typebachelorThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Ficheros en el ítem

Thumbnail

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International