Show simple item record

dc.contributor.advisorΦώτης, Γεώργιος Ν.el
dc.creatorΤσιώνης, Δημήτρηςel
dc.date.accessioned2015-07-24T12:21:35Z
dc.date.available2015-07-24T12:21:35Z
dc.date.issued2005
dc.identifier.other3776
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/13554en
dc.descriptionΠαρατηρήσεις έκδοσης: παρουσιάζεται μερική απώλεια περιεχομένου λόγου βιβλιοδεσίας.el
dc.description.abstractΤο περπάτημα είναι ο πιο προσιτός τρόπος μεταφοράς. Ο πεζός είναι ένα δυναμικό στοιχείο του χώρου. Η κίνηση του επηρεάζεται από τον αστικό και χωρικό προγραμματισμό. Το περπάτημα πρέπει να προωθείται ως μέσο για τον πολεοδομικό και κυκλοφοριακό σχεδίασμά, την βιωσιμότητα της πόλης και τις ενεργές κοινωνίες. Ο σχεδιασμός δικτύων κίνησης πεζών μέσα από τις μεικτές και συμπαγείς χρήσεις γης, την διαχείριση του χώρου και την αρχιτεκτονική του δομημένου περιβάλλοντος πρέπει να είναι ένα αναπόσπαστο κομμάτι για την βελτίωση των δημοσίων χώρων. Σκοπός αυτής της εργασίας είναι η αξιολόγηση του δικτύου κίνησης πεζών στην πόλη του Βόλου.el
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΠΕΖΟΔΡΟΜΟΙ -- ΕΛΛΑΔΑ -- ΒΟΛΟΣel
dc.subject.otherΧΩΡΟΤΑΞΙΑ, ΑΣΤΙΚΗ -- ΕΛΛΑΔΑ -- ΒΟΛΟΣel
dc.titleΑξιολόγηση δικτύου πεζών : το παράδειγμα του Π. Σ Βόλουel
dc.typebachelorThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Πολυτεχνική Σχολή. Τμήμα Μηχανικών Χωροταξίας, Πολεοδομίας & Περιφερειακής Ανάπτυξης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International