Afficher la notice abrégée

dc.contributor.advisorΖμας, Αριστοτέληςel
dc.contributor.advisorΠυργιωτάκης, Γεώργιοςel
dc.creatorΓεωργίου, Όλγαel
dc.date.accessioned2015-07-24T12:21:29Z
dc.date.available2015-07-24T12:21:29Z
dc.date.issued2005
dc.identifier.other4415
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/13465en
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗel
dc.subject.otherKANT, IMMANUEL, 1724-1804en
dc.titleΟι παιδαγωγικές θέσεις του Καντ : όρια και δυνατότητεςel
dc.typebachelorThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Fichier(s) constituant ce document

Thumbnail

Ce document figure dans la(les) collection(s) suivante(s)

Afficher la notice abrégée

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepté là où spécifié autrement, la license de ce document est décrite en tant que Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International