Show simple item record

dc.contributor.advisorΑναγνωστόπουλος, Βασίλειος Δ.el
dc.contributor.advisorΜαγουλιώτης, Απόστολος Ν.el
dc.creatorΑντωνιάδου, Ιωάννα Σ.el
dc.date.accessioned2015-07-24T12:21:13Z
dc.date.available2015-07-24T12:21:13Z
dc.date.issued2003
dc.identifier.other1264
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/13241en
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΠΑΙΔΙΚΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ -- ΜΕΛΕΤΕΣel
dc.subject.otherΠΑΙΔΙΚΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ -- ΕΙΚΟΝΟΓΡΑΦΗΣΗel
dc.subject.otherΕΙΚΟΝΟΓΡΑΦΗΜΕΝΑ ΒΙΒΛΙΑ, ΠΑΙΔΙΚΑel
dc.titleΗ παρέμβαση των παιδιών στην εικονογραφική προσέγγιση ενός παραμυθιούel
dc.typebachelorThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International