Show simple item record

dc.contributor.advisorΑναγνωστόπουλος, Βασίλειος Δ.el
dc.contributor.advisorΜπονώτη-Λέγκα, Φωτεινήel
dc.creatorΠαρούση, Μαγδαληνήel
dc.date.accessioned2015-07-24T12:21:10Z
dc.date.available2015-07-24T12:21:10Z
dc.date.issued2002
dc.identifier.other1637
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/13190en
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΠΑΙΔΙΚΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ -- ΜΕΛΕΤΕΣel
dc.subject.otherΠΑΙΔΙΚΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ -- ΕΙΚΟΝΟΓΡΑΦΗΣΗel
dc.subject.otherΕΙΚΟΝΟΓΡΑΦΗΜΕΝΑ ΒΙΒΛΙΑ, ΠΑΙΔΙΚΑ -- ΕΠΙΔΡΑΣΗel
dc.titleΜια διερεύνηση της επίδρασης της εικονογράφησης στην ικανότητα των μικρών παιδιών να αναπαριστούν ένα παραμύθιel
dc.typebachelorThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International