Afficher la notice abrégée

dc.contributor.advisorΖαφειροπούλου, Μαρίαel
dc.contributor.advisorΜαγουλιώτης, Απόστολος Ν.el
dc.creatorΖησάκη, Αικατερίνηel
dc.date.accessioned2015-07-24T12:21:09Z
dc.date.available2015-07-24T12:21:09Z
dc.date.issued2001
dc.identifier.other1854
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/13185en
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΠΟΛΥΓΛΩΣΣΙΑ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑel
dc.subject.otherΑΓΓΛΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ -- ΕΚΜΑΘΗΣΗel
dc.subject.otherΓΛΩΣΣΑ ΚΑΙ ΓΛΩΣΣΕΣ -- ΜΕΛΕΤΗ ΚΑΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑel
dc.titleΠαρώθηση και στάσεις παιδιών προσχολικής ηλικίας στην εκμάθηση της αγγλικής ως ξένης γλώσσαςel
dc.typebachelorThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Fichier(s) constituant ce document

Thumbnail

Ce document figure dans la(les) collection(s) suivante(s)

Afficher la notice abrégée

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepté là où spécifié autrement, la license de ce document est décrite en tant que Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International