Afficher la notice abrégée

dc.contributor.advisorΣταυρίδου, Ελένηel
dc.contributor.advisorΣολομωνίδου, Χριστίναel
dc.creatorΜέλλιου, Παρασκευήel
dc.date.accessioned2015-07-24T12:21:08Z
dc.date.available2015-07-24T12:21:08Z
dc.date.issued2001
dc.identifier.other1638
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/13166en
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑel
dc.subject.otherΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ, ΣΤΟΙΧΕΙΩΔΗΣel
dc.titleΜια μελέτη περίπτωσης για την εισαγωγή των νέων τεχνολογιών στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση : στάσεις των εκπαιδευτικών, προβλήματα και προοπτικέςel
dc.typebachelorThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Fichier(s) constituant ce document

Thumbnail

Ce document figure dans la(les) collection(s) suivante(s)

Afficher la notice abrégée

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepté là où spécifié autrement, la license de ce document est décrite en tant que Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International