Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributor.advisorΣταυρίδου, Ελένηel
dc.contributor.advisorΣολομωνίδου, Χριστίναel
dc.creatorΜέλλιου, Παρασκευήel
dc.date.accessioned2015-07-24T12:21:08Z
dc.date.available2015-07-24T12:21:08Z
dc.date.issued2001
dc.identifier.other1638
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/13166en
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑel
dc.subject.otherΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ, ΣΤΟΙΧΕΙΩΔΗΣel
dc.titleΜια μελέτη περίπτωσης για την εισαγωγή των νέων τεχνολογιών στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση : στάσεις των εκπαιδευτικών, προβλήματα και προοπτικέςel
dc.typebachelorThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Ficheros en el ítem

Thumbnail

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International