Afficher la notice abrégée

dc.contributor.advisorΚακανά, Δόμνα-Μίκαel
dc.contributor.advisorΠαπαπαναγιώτου, Ξανθούλαel
dc.creatorΓανώση, Μαρίαel
dc.date.accessioned2015-07-24T12:21:06Z
dc.date.available2015-07-24T12:21:06Z
dc.date.issued2001
dc.identifier.other1807
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/13150en
dc.descriptionΣημείωση: α) λείπει η σελίδα 22 από το φυσικό τεκμήριο. β) παρουσιάζεται μερική απώλεια περιεχομένου λόγου βιβλιοδεσίας.el
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΜΟΥΣΙΚΗ -- ΜΕΛΕΤΗ ΚΑΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ (ΣΤΟΙΧΕΙΩΔΗΣ)el
dc.titleΗ παιδαγωγική αξία της μουσικής και η εφαρμογή της στο χώρο του νηπιαγωγείου μέσω της μελέτης του ελληνικού και αγγλικού αναλυτικού προγράμματοςel
dc.typebachelorThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Fichier(s) constituant ce document

Thumbnail

Ce document figure dans la(les) collection(s) suivante(s)

Afficher la notice abrégée

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepté là où spécifié autrement, la license de ce document est décrite en tant que Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International