Afficher la notice abrégée

dc.contributor.advisorΖαφειροπούλου, Μαρίαel
dc.contributor.advisorΜατή-Ζήση, Ελένηel
dc.creatorΛάκκα, Αγνήel
dc.date.accessioned2015-07-08T09:56:47Z
dc.date.available2015-07-08T09:56:47Z
dc.date.issued2004
dc.identifier.other3068
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/10337en
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΑΓΧΟΣ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑel
dc.subject.otherΠΑΙΔΙΑ -- ΨΥΧΟΛΟΓΙΑel
dc.titleΤα άγχη των παιδιών μέσα στη σχολική τάξη : ένα πρόγραμμα παρέμβασηςel
dc.typebachelorThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Fichier(s) constituant ce document

Thumbnail

Ce document figure dans la(les) collection(s) suivante(s)

Afficher la notice abrégée

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepté là où spécifié autrement, la license de ce document est décrite en tant que Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International