Afficher la notice abrégée

dc.contributor.advisorΑναγνωστόπουλος, Βασίλειος Δ.el
dc.contributor.advisorΤσιλιμένη, Τασούλαel
dc.creatorΔημητρούλια, Χαρίκλειαel
dc.date.accessioned2015-07-08T09:56:43Z
dc.date.available2015-07-08T09:56:43Z
dc.date.issued2003
dc.identifier.other1292
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/10303en
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΠΑΙΔΙΚΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ -- ΜΕΛΕΤΕΣel
dc.subject.otherΠΑΙΔΙΑ -- ΑΝΑΓΝΩΣΗel
dc.subject.otherΠΑΙΔΙΑ -- ΒΙΒΛΙΑ ΚΑΙ ΑΝΑΓΝΩΣΗel
dc.titleΗ συμβολή της εικόνας, των παραμυθιών και των μικρών ιστοριών, στην καλλιέργεια της φιλαναγνωσίας και της αναγνωστικής ικανότητας των μικρών παιδιών της νηπιακής ηλικίαςel
dc.typebachelorThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Fichier(s) constituant ce document

Thumbnail

Ce document figure dans la(les) collection(s) suivante(s)

Afficher la notice abrégée

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepté là où spécifié autrement, la license de ce document est décrite en tant que Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International