Show simple item record

dc.contributor.advisorΛάμνιας, Κώσταςel
dc.contributor.advisorΚαμαριανός, Ιωάννης Χ.el
dc.creatorΚαρυάτη, Αθηνάel
dc.date.accessioned2015-07-08T09:56:42Z
dc.date.available2015-07-08T09:56:42Z
dc.date.issued2003
dc.identifier.other2421
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/10300en
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΑel
dc.subject.otherΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗel
dc.titleΚοινωνικοί παράγοντες που επηρεάζουν τις άτυπες μορφές αξιολόγησης στο νηπιαγωγείοel
dc.typebachelorThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International