Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΛάμνιας, Κώσταςel
dc.contributor.advisorΚαμαριανός, Ιωάννης Χ.el
dc.creatorΚαρυάτη, Αθηνάel
dc.date.accessioned2015-07-08T09:56:42Z
dc.date.available2015-07-08T09:56:42Z
dc.date.issued2003
dc.identifier.other2421
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/10300en
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΑel
dc.subject.otherΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗel
dc.titleΚοινωνικοί παράγοντες που επηρεάζουν τις άτυπες μορφές αξιολόγησης στο νηπιαγωγείοel
dc.typebachelorThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International