Afficher la notice abrégée

dc.contributor.advisorΛάμνιας, Κώσταςel
dc.contributor.advisorΚαμαριανός, Ιωάννης Χ.el
dc.creatorΚαρυάτη, Αθηνάel
dc.date.accessioned2015-07-08T09:56:42Z
dc.date.available2015-07-08T09:56:42Z
dc.date.issued2003
dc.identifier.other2421
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/10300en
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΑel
dc.subject.otherΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗel
dc.titleΚοινωνικοί παράγοντες που επηρεάζουν τις άτυπες μορφές αξιολόγησης στο νηπιαγωγείοel
dc.typebachelorThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Fichier(s) constituant ce document

Thumbnail

Ce document figure dans la(les) collection(s) suivante(s)

Afficher la notice abrégée

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepté là où spécifié autrement, la license de ce document est décrite en tant que Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International