dc.contributor.advisor | Χρονάκη, Άννα | el |
dc.creator | Παπατόλια, Γεωργία | el |
dc.date.accessioned | 2015-07-06T09:01:09Z | |
dc.date.available | 2015-07-06T09:01:09Z | |
dc.date.issued | 2005 | |
dc.identifier.other | 4425 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11615/10156 | en |
dc.description | Δίτομο έργο. Παρατηρήσεις έκδοσης: παρόραμα στη σελιδαρίθμηση (βλέπε, σελ. 31 και 102). | el |
dc.language.iso | el | en |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International | en |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | en |
dc.subject.other | ΤΣΙΓΓΑΝΟΙ -- ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ | el |
dc.subject.other | ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ -- ΜΕΛΕΤΗ ΚΑΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ | el |
dc.title | Παιδιά roma και σχολικά μαθηματικά | el |
dc.type | bachelorThesis | en |
heal.recordProvider | Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησης | el |
heal.academicPublisher | Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης. | el |
heal.academicPublisherID | uth | en |
heal.fullTextAvailability | true | en |
dc.rights.accessRights | free | en |