Afficher la notice abrégée

dc.contributor.advisorΧρονάκη, Άνναel
dc.creatorΠαπατόλια, Γεωργίαel
dc.date.accessioned2015-07-06T09:01:09Z
dc.date.available2015-07-06T09:01:09Z
dc.date.issued2005
dc.identifier.other4425
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/10156en
dc.descriptionΔίτομο έργο. Παρατηρήσεις έκδοσης: παρόραμα στη σελιδαρίθμηση (βλέπε, σελ. 31 και 102).el
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΤΣΙΓΓΑΝΟΙ -- ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗel
dc.subject.otherΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ -- ΜΕΛΕΤΗ ΚΑΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑel
dc.titleΠαιδιά roma και σχολικά μαθηματικάel
dc.typebachelorThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Fichier(s) constituant ce document

Thumbnail

Ce document figure dans la(les) collection(s) suivante(s)

Afficher la notice abrégée

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepté là où spécifié autrement, la license de ce document est décrite en tant que Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International