Zur Kurzanzeige

dc.contributor.advisorΧρονάκη, Άνναel
dc.creatorΠαπατόλια, Γεωργίαel
dc.date.accessioned2015-07-06T09:01:09Z
dc.date.available2015-07-06T09:01:09Z
dc.date.issued2005
dc.identifier.other4425
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/10156en
dc.descriptionΔίτομο έργο. Παρατηρήσεις έκδοσης: παρόραμα στη σελιδαρίθμηση (βλέπε, σελ. 31 και 102).el
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΤΣΙΓΓΑΝΟΙ -- ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗel
dc.subject.otherΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ -- ΜΕΛΕΤΗ ΚΑΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑel
dc.titleΠαιδιά roma και σχολικά μαθηματικάel
dc.typebachelorThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Dateien zu dieser Ressource

Thumbnail

Das Dokument erscheint in:

Zur Kurzanzeige

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Solange nicht anders angezeigt, wird die Lizenz wie folgt beschrieben: Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International