Afficher la notice abrégée

dc.contributor.advisorΤσιλιμένη, Τασούλαel
dc.contributor.advisorΖαφειροπούλου, Μαρίαel
dc.creatorΙωάννου, Σοφία Β.el
dc.date.accessioned2015-07-06T09:01:09Z
dc.date.available2015-07-06T09:01:09Z
dc.date.issued2008
dc.identifier.other6556
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/10154en
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΑΦΗΓΗΜΑΤΙΚΗ ΤΕΧΝΗel
dc.subject.otherΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑel
dc.subject.otherΦΑΝΤΑΣΙΑ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑel
dc.titleΗ προφορική αφήγηση λαϊκού παραμυθιού ως μέσο ενίσχυσης της ενσυναίσθησης σε παιδιά προσχολικής ηλικίαςel
dc.typebachelorThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Fichier(s) constituant ce document

Thumbnail

Ce document figure dans la(les) collection(s) suivante(s)

Afficher la notice abrégée

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepté là où spécifié autrement, la license de ce document est décrite en tant que Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International