Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributor.advisorΚακανά, Δόμνα-Μίκαel
dc.creatorΠαπατέρπου, Αναστασίαel
dc.date.accessioned2015-07-06T09:01:07Z
dc.date.available2015-07-06T09:01:07Z
dc.date.issued2006
dc.identifier.other4971
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/10141en
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΑ -- ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ, ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗel
dc.subject.otherΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑel
dc.subject.otherΜΕΛΕΤΗ, ΜΕΘΟΔΟΣ ΤΗΣel
dc.titleΗ χρήση του χώρου της τάξης μέσα από την ομαδοσυνεργατική προσέγγισηel
dc.typebachelorThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Ficheros en el ítem

Thumbnail

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International