Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributor.advisorΖαφειροπούλου, Μαρίαel
dc.creatorΚαραγιώτα, Βαλεντίναel
dc.date.accessioned2015-07-06T09:01:05Z
dc.date.available2015-07-06T09:01:05Z
dc.date.issued2005
dc.identifier.other4421
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/10123en
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΑΓΧΟΣ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑel
dc.subject.otherΣΤΡΕΣ (ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ)el
dc.subject.otherΠΑΙΔΙΑ -- ΨΥΧΟΛΟΓΙΑel
dc.titleΘεωρητική προσέγγιση για το άγχος - stress - φοβία : μια παρεμβατική πρόταση για παιδιά του δημοτικούel
dc.typebachelorThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Ficheros en el ítem

Thumbnail

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International