Afficher la notice abrégée

dc.contributor.advisorΧρονάκη, Άνναel
dc.contributor.advisorΤρούκη, Εύηel
dc.creatorΚαρατόσιου, Αγγελικήel
dc.date.accessioned2015-07-06T09:01:02Z
dc.date.available2015-07-06T09:01:02Z
dc.date.issued2005
dc.identifier.other3469
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/10106en
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ -- ΜΕΛΕΤΗ ΚΑΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑel
dc.subject.otherΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ -- ΜΕΛΕΤΕΣel
dc.titleΟι στάσεις και τα συναισθήματα των φοιτητριών και των εκπαιδευτικών του Παιδαγωγικού Τμήματος Προσχολικής Αγωγής, για τα μαθηματικάel
dc.typebachelorThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Fichier(s) constituant ce document

Thumbnail

Ce document figure dans la(les) collection(s) suivante(s)

Afficher la notice abrégée

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepté là où spécifié autrement, la license de ce document est décrite en tant que Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International