Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributor.advisorΤσιλιμένη, Τασούλαel
dc.creatorΝαστά, Ευαγγελία Α.el
dc.date.accessioned2015-07-06T09:01:00Z
dc.date.available2015-07-06T09:01:00Z
dc.date.issued2005
dc.identifier.other150
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/10102en
dc.descriptionΠαρατηρήσεις έκδοσης: χαμηλής ποιότητας εκτύπωση.el
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΠΑΙΔΙΚΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ -- ΜΕΛΕΤΕΣel
dc.subject.otherΠΑΙΔΙΑ -- ΑΝΑΓΝΩΣΗel
dc.subject.otherΠΑΙΔΙΑ -- ΒΙΒΛΙΑ ΚΑΙ ΑΝΑΓΝΩΣΗel
dc.titleΗ ανάπτυξη της φιλαναγνωσίας των παιδιών προσχολικής ηλικίας με τη χρήση της δανειστικής βιβλιοθήκης του νηπιαγωγείου και την εμπλοκή των γονέωνel
dc.typebachelorThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Ficheros en el ítem

Thumbnail

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International